Bereik nieuwe en bestaande
klanten met e-mailmarketing
E-mailmarketing:de voordelen
Snel, makkelijk & bovenal goedkoop
Terugkerende bezoekers waar je meer uithaalt
Vind snel potentiële nieuwe klanten
Meer kwalitatief verkeer naar je website
Meer conversie door verhoogde loyaliteit
Je hebt altijd duidelijk inzicht in je doelgroep
Wat maakt e-mailmarketing nou zo goed?
Is e-mail niet een super ouderwets medium waarop mensen zich vooral heel erg gespamd voelen door bedrijven? Veel mensen lijken dit te denken, maar de uitkomst van het Nationaal E-mail Onderzoek 2021 laat een compleet andere trend zien: e-mail is in Nederland nog springlevend! Als communicatiemiddel én als effectief marketingkanaal.
- Mensen die e-mail ouderwets vinden, zijn ver in de minderheid: slechts 4 procent van de Nederlanders heeft deze mening.
- 67 procent van alle Nederlanders ontvangt aanbiedingen, acties en deals per e-mail.
- 86 procent van de Nederlanders schreef zich afgelopen jaar in voor één of meerdere mailings.
- 76 procent van de Nederlanders deed het afgelopen jaar minstens één uitgave via e-mailmarketing.
Goed nieuws dus voor ondernemers: e-mail is nog steeds alive and kicking en barst van de marketingmogelijkheden!